Фірма MIF Projects зацікавлена в отриманні гарного кадрового складу і допомогла нам відкрити таку лабораторію, в якій навчатимуть студенти нашого університету на найсучаснішому обладнанні та з використанням сучасних підходів. Відкриття лабораторії і співпраця з компанією MIF Projects дозволить проводити стажування студентів, викладачів, спільних курсів підвищення кваліфікації, наукових досліджень із залученням досвіду експертів компанії.

Форум пройшов офф-лайн для доповідачів, організаторів, деяких запрошених та он-лайн для більш ніж як 30 слухачів. Обговорювали актуальні питання зі студентками – майбутніми ІТ-спеціалістами, визначивши зручність та недоліки існуючих систем.

Онлайн-зустріч із Senior QA Automation Tanja Volkorezova відбулася під час вебінарної лекції з дисципліни “Модульне програмування” зі здобувачами вищої освіти за спеціальностями “Комп’ютерна інженерія” та “Кібербезпека“.

EPAM Systems має представництва в Америці, Європі та країнах Сходу; надають послуги у сфері створення програмного забезпечення та розробки цифрових платформ.

Наші студенти мають можливість не лише отримати теоретичні знання на лекціях, а й поєднувати це з практичними навичками, які необхідні в роботі команди створення реального ІТ- проекту.

13 грудні 2019р. на кафедрі КбПЗ відбувся meetup з Android-розробником фірми MIF Projects
Така зустріч в неформальній обстановці – це новий досвід, який важливий для тих, хто хоче розпочати свою трудову діяльність.

Потребу в нових кадрах гості пояснили дуже просто: незабаром штат обласного відділу протидії кіберзлочинам має збільшитись вдвічі, з восьми до 16-ти осіб, ще через деякий час склад служби становитиме вже 32 співробітника. Отже, нові, молоді спеціалісти дуже й дуже потрібні.

Присутні отримали інформацію про професію QA, вимоги, що ставляться до тестувальників та про курси від QATestLab.

Співзасновник ІТ-компанії «Novus Cybernetic» Буравченко Костянтин Олегович та директор ІТ-компанії «Kinect.PRO» Пінчук Антон Сергійович подарували переможцям хакатону цінні призи.

Спікери допомогли зняти «рожеві окуляри» тим, хто ще й досі думав, що володіти Soft Skills – це не так важливо, як мати основні навики (Hard Skills) IT – спеціаліста, закріпили навики роботи в команді настільною грою GetKanban v.4.

Учасники виробничо-практичного заходу – студенти і вчені університету, ІТ-виробники, зокрема фахівці Науково-виробничого підприємства «Радій».

За словами співробітників СБУ, для них стала приємним сюрпризом щира зацікавленість майбутніх фахівців ІТ-галузі та кібербезпеки щодо можливості подальшого працевлаштування і проходження служби в рядах СБУ.

У дискусійному потоці ІТ-форуму спектр тематики заходу істотно розширився. Зважаючи на неподільну взаємопов’язаність процесів розроблення й тестування програмних засобів, фахівці “Онiкс-Системз” окреслили практичні аспекти взаємодії та ефективної співпраці розробників з тестувальниками.

Під час семінару виникло жваве обговорення представлених доповідей, присутні студенти та викладачі відзначили високу актуальність теми.

В межах тематики заходу, студенти, викладачі та представники вітчизняного ІТ-сектора обговорили сучасні виклики, перспективи й нові рішення в царині створення програмних продуктів, забезпечення кіберзахисту систем, досягнення високих стандартів якості програмного забезпечення, захисту інформації та інформаційних технологій.

Для студентів та викладачів кафедри виступив з доповіддю Сорокін Володимир Володимирович, начальник лабораторії контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, відділу головного метролога ПАТ НВП «Радій».

Метою скликання було формування спільного бачення й інтеграції зусиль для розв’язку актуальних науково-технічних завдань програмування та інформаційних технологій, підвищення рівня студентської науково-пошукової роботи.

Під час науково-практичного заходу викладачі, студенти та представники провідних кіровоградських ІТ-компаній презентували результати власних розробок та досліджень у галузі сучасних інформаційних технологій та систем.

Захід мав на меті не тільки обмін практичним досвідом та підтримка належного зв’язку між навчальним процесом і виробництвом, а й налагодження діалогу з виробничниками, контактування студентів з роботодавцями задля подальшого працевлаштування.
