Перенесено I Міжнародну науково-практичну конференцію "Цифрова трансформація суспільства" на 21-22 квітня 2022


06 квітня 2022

Шановні колеги!

Кафедра кібербезпеки та програмного забезпечення Центральноукраїнського  національного технічного університету запрошує Вас взяти участь у І Міжнародній науково-практичній конференції “Цифрова трансформація суспільства”, яка відбудеться на базі нашої кафедри, проведення якої перенесено на 21-22 квітня 2022 року. Публікація тез у електронному збірнику конференції безкоштовна.

До участі запрошуємо науковців, викладачів, аспірантів, студентів, співробітників наукових установ та промислових підприємств.

Секції конференції:

Секція 1 – Сучасні інформаційні технології та технічні аспекти їх впровадження.

Секція 2 – Сучасні інформаційні технології та соціальні аспекти їх впровадження.

Секція 3 – Сучасні інформаційні технології та економічні аспекти їх впровадження.

 

Детальні умови участі у конференції розміщено у прикріплених файлах.

Information letter_UA

Example_UA

З повагою, Оргкомітет конференції

——————–

 

Dear colleagues!

Cybersecurity and software department of Central Ukrainian National Technical University (Ukraine, Kropyvnytskyi) invites You to participate I International scientific and practical conference “Digital transformation of society” which will be held on April 21-22, 2022. Publication of materials in the electronic abstract book of the conference is free.

Scientists and teachers, students and post-graduate students, employees of scientific and industrial enterprises are invited to participate in the conference.

 Sections of the conference:

Section 1 – Modern information technologies and technical aspects of their implementation.

Section 2 – Modern information technologies and social aspects of their implementation.

Section 3 – Modern information technologies and economic aspects of their implementation.

 

Detailed conditions for participation in the conference are available in the attached files.

Information letter_Eng

Example_eng

Best regards,

Organizing Committee