Пітч перед інвестором як складова дослідницької діяльності сучасного науковця


12 грудня 2022

Доцент кафедри КбПЗ Олександр ДОРЕНСЬКИЙ у період з 21 до 27 листопада брав участь в пілотному проєкті Офісу підтримки вченого та Інноваційного університету «Бренд науковця у цифровому світі». Мета його реалізації – ефективне донесення цілей і результатів досліджень до потенційних інвесторів, влади та громадськості, просуваючи тим самим власний бренд науковця.

Для учасників з усієї України та закордоння впродовж тижня відбувалися панельні дискусії, проблемні лекції, інтерактивні практичні заняття, круглі столи, семінари з обговорення кращих практик та обміну досвідом, групові та індивідуальні консультації. Крім цього учасники виконували індивідуальні і самостійні завдання, а також як підсумковий проєкт підготували власний пітч перед інвестором, який публічно презентували під час пітчингу 26–27 листопада.

Спікери й модератори «Бренду науковця у цифровому світі» об’єднали свої зусилля задля розкриття ключових аспектів успішної кар’єри науковця в сучасному світі та актуалізації теми власного бренду серед наукової спільноти, розкриття якостей, необхідних для успішної презентації власних наукових досягнень широкому колу слухачів, ознайомлення з різними формами спілкування, презентації своєї дослідницької діяльності щодо цілей та контекстів, ознайомлення з основними положеннями складання резюме та ефективного проходження онлайнспівбесіди, обґрунтування важливості розвитку власного іміджу вченого у цифровому суспільстві та опанування інструментів відкритої науки як засобів популяризації наукових здобутків, ознайомлення з основами наукометрії, вебометрії, висвітлення особливостей створення й підтримки в актуальному стані цифровихпрофілів вченого у міжнародних наукометричних базах, опрацювання основних правил комунікації у науковій сфері із використанням онлайн технологій та особливостей проходження інтерв’ю, участі у прес-конференції, успішного спілкування з громадськістю через мас-медіа, а також принципи академічної доброчесності та їх роль у формуванні іміджу вченого.

Детально з «Брендом науковця у цифровому світі» можна ознайомитися за посиланням.