Кафедра КбПЗ на IT-фестивалі Vesnasoft 2018


12 травня 2018

У молодіжному IT-фестивалі Vesnasoft 2018, що проходив у м. Кропивницькому, брали участь і викладачі та студенти кафедри “Кібербезпеки та програмного забезпечення”, причому досить успішно.

Сергій Мельник, студент гр. КІ-17 за підсумками успішного проходження квесту отримав цінний подарунок.

Студенти кафедри КбПЗ Бражніченко Олег (гр. КІ-15) і Коряк Микита (гр. КІ-16-3ск) змагалися у складі команди, що виборола у хакатоні ПЕРШЕ місце!


12.05.2018 Оксана Конопліцька

У молодіжному IT-фестивалі Vesnasoft 2018, що проходив у м. Кропивницькому, брали участь і викладачі та студенти кафедри “Кібербезпеки та програмного забезпечення”, причому досить успішно.

Сергій Мельник, студент гр. КІ-17 за підсумками успішного проходження квесту отримав цінний подарунок.

Студенти кафедри КбПЗ Бражніченко Олег (гр. КІ-15) і Коряк Микита (гр. КІ-16-3ск) змагалися у складі команди, що виборола у хакатоні ПЕРШЕ місце!

Ось що розповідає про хакатон учасник команди Бражніченко Олег:

«За фактом завдання хакатону необхідно було запрограмувати поведінку робота в грі. Під роботом мається на увазі стрілка, якою управляють. Складність полягала в тому, що керувати цією стрілкою можна за допомогою лише двох кнопок, причому на фінальному змаганні цією стрілкою керували двоє учасників команди, у кожного з яких було тільки по одній кнопці.

Більшість учасників запрограмували примітивну поведінку стрілки, дали їй тільки можливість повертати в одну сторону при натисканні на першу кнопку і рухатися вперед при натисканні на другу, взагалі, дуже простий функціонал. Ми зрозуміли, що крім натискань на кнопку, можна реалізувати ще багато інших станів і таким чином дати стрілці набагато більше функціоналу.

Інші команди обробляли тільки події натискання на першу або другу кнопку, а ми передбачили такі дії: натискання на першу кнопку, натискання на другу, натискання на дві кнопки відразу, задавали дефолтну поведінку для випадку, якщо жодна кнопка не була натиснута, подвійний клік на першу і другу кнопку і при цьому у нас була можливість доопрацювати ще багато різних станів.

Після того, як ми реалізували вищеописаний функціонал, у нас було ще багато ідей для оптимізації і нового функціоналу, але залишалося не так багато часу, тому ми прийняли рішення, що потрібно налагодити командну роботу. Складність була в тому, що на увазі складного управління нам треба було знати кожну дію один одного наперед.

Майже на самому початку змагання одна команда закріпилася на позиції лідерів отримавши рекордні +1157 балів, це змусило нас добряче понервувати. Наступні команди важко добиралися до позначки в 900 балів, а багато підбираючи погані монетки закінчували гру з негативним результатом. Одна команда навіть примудрилася набрати -2800 балів. Ми брали участь одними з останніх команд. Незважаючи на те, що ми вірили в наш функціонал і злагодженість нашої командної роботи, ми все одно дуже нервували.

У підсумковий момент, наша робота дала свої плоди і ми набрали 1280 балів, обігнавши екс-лідерів майже на 100 балів і, таким чином, закріпившись лідером до кінця всього змагання».

Колектив кафедри КбПЗ бажає студентам завжди приймати активну участь у IT заходах та отримувати гідні результати!!! Ми пишаємося нашими студентами та завжди готові підтримати та допомогти!

Детальніше про подію у групі КбПЗ в Facebook