Інтерактивні практичні заняття із залученням фахівців-практиків
Цей інтерактивний формат ґрунтується на чітких правилах (поділ на команди Proposition та Opposition, регламент виступів, право на репліки тощо), розвиває критичне мислення, аргументацію, навички публічних виступів і командної роботи, забезпечує активну взаємодію студентів (а не пасивне сприйняття матеріалу), сприяє формуванню soft skills.
Дебати «Доброчесність і антикорупція: сила покарання vs. сила знань» відбулися між двома командами: сторону Proposition («Уряду») представили здобувачі вищої освіти Артур Довлатбекян (гр. КН-25, спеціальність «Комп’ютерні науки»), Ілля Манько (КБ-25, «Кібербезпека та захист інформації») та Артем Завалай (КІ-25, «Комп’ютерна інженерія»), а Opposition – студенти економічного факультету Іванна Сторожук, Карина Люлько, Дар’я Кустова.
До проведення заняття залучені експерти - практики: юристконсульт ЦНТУ Галина Петрук, уповноважений із питань запобігання та виявлення корупції Олександр Сербул. Вони разом із доц. Доренським О.П. виконали роль суддівської колегії.
На думку викладача О. Доренського, саме інтерактивні методи навчання найефективніше формують софтскілову здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції і будь-яких інших проявів недоброчесності, яка передбачена українськими стандартами вищої освіти, освітніми програмами ІТ-спеціальностей ЦНТУ.
Фото і детальніше про Оксфордські дебати з доброчесності та антикорупції – на офіційному вебсайті ЦНТУ.
Читайте також:
Студентам ІТ-спеціальностей ЦНТУ викладається спецкурс Офісу доброчесності НАЗК
Впроваджуємо новаторську дисципліну Офісу доброчесності НАЗК