Ефективні практики викладання доброчесності
Доцент кафедри КбПЗ Олександр Доренський представив досвід доброчесності на освітянському форумі «Доброчесність та освіта: нові орієнтири», організованому Національним агентством з питань запобігання корупції та Антикорупційною ініціативою ЄС.
Захід, що відбувся 30 жовтня в столиці, об’єднав представників НАЗК, МОН, НАЗЯВО, закладів освіти, представників державних структур і міжнародних організацій, які шукають шляхи формування культури доброчесності в українській освіті.
Під час форуму доц. Доренський О. П. презентував інноваційні практики викладання доброчесності студентам ІТ-спеціальностей «Комп’ютерні науки», «Кібербезпека та захист інформації», «Комп’ютерна інженерія». Вони є прикладом поєднання теорії, культури, етичних норм і законодавства з активними формами навчання. Такий підхід дозволяє студентам-айтівцям і засвоїти принципи доброчесності, і навчитися застосовувати їх у професійній діяльності, в повсякденному житті.
Як координатор створеної в НАЗК Робочої групи (наказ НАЗК від 22.08.2025 № 249/25), Олександр Доренський представив напрацювання команди нового спецкурсу «Доброчесність та антикорупція для педагогічних працівників». Ідеться про комплексну навчальну дисципліну, що інтегрує принципи доброчесності в педагогічну діяльність, а головне – практики доброчесного провадження освітньої діяльності, формування у здобувачів вищої освіти антикорупційної компетентності, визначеної українськими стандартами вищої освіти і законодавством.
Читайте також:
Про доброчесність – головний антикор обласної військової адміністрації
Інтерактивні практичні заняття із залученням фахівців-практиків
Студентам ІТ-спеціальностей ЦНТУ викладається спецкурс Офісу доброчесності НАЗК
Впроваджуємо новаторську дисципліну Офісу доброчесності НАЗК










